HTML

Párkapcsolatharmonizálás

Körülnézek a világban, vagy akár "szűkebb" környezetemben, és azt látom, hogy szingli nők és férfiak sokasága keresi a szerelmet és a társat. Évek óta foglalkoztat az a gondolat, hogy miért nem találják ezek az emberek az egymáshoz vezető utat. Hogy mi az ami boldogságunk kerékkötője?

Friss topikok

Linkblog

Személyes konzultációk rendszere

2010.10.07. 11:22 Koós Zsuzsi

Életem során, egészen kislány korom óta mindig megtalálnak az emberek lelki dolgaikkal, legyen szó akár örömről, akár problémákról.

Gimnazista éveim alatt pszichológusnak készültem, de végül néhány év egyéb szárnypróbálgatást követően a külker főiskolán, majd a pécsi egyetemen kötöttem ki, és közgazdász lett belőlem.
A tánc, és a tánctanárként megszerzett tapasztalataim azonban visszakanyarítottak eredeti vágyimhoz, és ösztönösen az emberi lélek ápolása került fókuszba az életemben.

Az elmúlt években nagyon sokan jöttek hozzám teázni, beszélgetni attól vezérelve, hogy kiöntsék lelküket, hogy tanácsot kérjenek, hogy bátorítást kapjanak, vagy hogy egyáltalán segítségükre legyek kusza kis lelki szálaik kibogozásában.

Ezt szeretném mostantól komolyabb keretek között végezni.

Nem vagyok pszichológus, nem vagyok kineziológus, sem pedig sprituális guru.
Viszont tanításra vagyok hivatott, és arra, hogy megszerzett tapasztalataimat, és a bennem lévő tudást átadjam, tovább adjam mindazok számára, akik igényt tartanak rá.
Sokunknak ez az életfeladata, még ha esetleg ezek csak mélyen szunnyadnak is bennünk.
Hogy ki milyen eszközöket talál, ragad meg, az úgy gondolom részlet kérdés, és egyénfüggő.

Személyes konzultációt tehát azok számára tartok, akik szívesen tanulnak tőlem, akiket érdekel a véleményem, látásmódom és világnézetem. Egészen biztos vagyok abban, hogy nem mindenki nálam fogja megtalálni az útját, sőt lehet, hogy tovább irányítom nálam bölcsebb tanítókhoz, de abban is egészen biztos vagyok, hogy sokakban fel tudok ébreszteni bizonyos belső hangokat.

Időpont egyeztetés legkézenfekvőbb formáiként javaslom az e-mail-t: zsuzsakoos@gmail.com, valamint a telefont: 30/221-0343


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkapcsolatharmonizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr712352750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása